Minőségbiztosítási folyamat fejlesztése szolgáltatásunk jelentése
A minőségbiztosítási folyamat fejlesztése olyan szolgáltatásunk, amelynek célja a meglévő minőségmenedzsment rendszer, a minőségbiztosítás, és a minőségellenőrzési folyamatok működésének, hatékonyságának javítása.
Ez magában foglalja a folyamatok elemzését, és a folyamatfejlesztési feladatok kidolgozását. A cél egy olyan minőségbiztosítási rendszer, azaz MIR létrehozása, amely megbízhatóan biztosítja a termékek és szolgáltatások minőségét és keretet ad az üzleti rendszer működésének a támogatásához is.
Kinek ajánljuk a minőségbiztosítási folyamat fejlesztése szolgáltatásunkat?
A minőségbiztosítási folyamat fejlesztése minden olyan szervezet számára javasolt, amely elkötelezett a minőség iránt, és igény van a továbblépésre, mert a tapasztalatok alapján van még megoldandó feladat: akár a selejtcsökkentés; átállás kockázatalapú minőségbiztosításra; a minőség-ellenőrzés fejlesztése a feladat, 0 vevői reklamáció elérése a cél; hibamentes gyártás a cél, beszállítók fejlesztése a cél, stb.
Minőségbiztosítási folyamat fejlesztése szolgáltatásunk folyamata
A minőségbiztosítási folyamat fejlesztésének lépései
- A jelenlegi folyamatok felmérése, folyamataudit : Először is fontos áttekinteni a jelenlegi minőségmenedzsment folyamatokat. Ez az állapotfelmérés magában foglalja a folyamatok céljainak és eredményeinek elemzését, a folyamat szabályozó dokumentumainak értelmezését, a folyamatlépéseket és a folyamat kimeneteit és mutatószámait, interjút a munkatársakkal.
- Fejlesztendő quality területek azonosítása: Az állapotfelmérés alapján azonosítjuk a minőségbiztosítás – minőségirányítás-minőségellenőrzés fejlesztendő területeit.
- Minőségbiztosítási folyamat fejlesztés, a következő területeken:
Új folyamatok bevezetése
Meglévő folyamatok fejlesztése
Eljárások és folyamatleírások frissítése
Munkatársak képzése, kompetenciafejlesztés
TQM: total quality management bevezetése.
- Nyomon követés: A folyamatfejlesztések bevezetése után nyomon követjük a minőségbiztosítási rendszer hatékonyságát.
Minőségbiztosítási folyamat fejlesztése szolgáltatásunk eredménye
QM, Minőségmenedzsment (minőségirányítás) területen: Stratégiai és operatív irányítás megvalósítása, korszerű és hatékony MIR rendszer bevezetése vagy újrabevezetése, MIR rendszer korszerűsítése, anyavállalati előírások integrációja, stb.
QA, Minőségbiztosítás: Megelőző intézkedések: rendszer felállítása a hiba előfordulásának megakadályozására, beérkező áru ellenőrzés szabályozásának fejlesztése, elektronikus dokumentumkezelés; mérőeszközök kezelésének szabályozása, nemmegfelelőségek kezelése, hibaelemzés folyamata, gyökérokkezelés; kiszervezett folyamatok kezelése.
QC, Minőségfelügyelet, minőség-ellenőrzés (quality inspection jelentése: minőség-ellenőrzés): hatékonyon MEO: első darab ellenőrzés, gyártásközi ellenőrzések, és végellenőrzés, papírmentes működés megvalósítása, kockázat alapú termék MEO, vizuális termékellenőrzés.
Üzleti kiválóság tanácsadóként elkötelezettek vagyunk a szervezetek tartós sikerének támogatása iránt. Szakértelmünkkel és tapasztalatunkkal segítjük a minőségbiztosítási folyamat fejlesztését, és a kiválóság elérését.
Kapcsolódó szolgáltatásaink
Minőségirányítási rendszer bevezetése